torsdag 6 september 2012

Ont i höften :(

Jäkla skithöft att göra ont alltså. Är det inte det ena så är det fan det andra. Nu när jag väl kommit igång med löpningen igen, det är inte långt och det går inte fort, men det går iaf. Men nu börjar jag bli orolig att jag måste vila med löpningen för jag får sjukt ont i min högra höft. Förut har det gått över efter nån dag, men nu håller det i sig plus att det även gör ont när jag ligger på den. Buhuu!
Damir har en teori om att jag kanske är för tung för att springa, att det blir för mycket belastning på höften. Jag får ju inte ont av crossen och den kör jag ju längre pass än löpningen, så han kanske har rätt.

Vem kan sånt här egentligen? Naprapat kanske? Behöver ju veta vad jag ska göra och framför allt INTE göra.

Skit också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar