torsdag 27 september 2012

FY FAN vad jag är bra!!!!

 
Min morgonvikt i morse, tjohooohoooooooo! Fy fan vad nöjd jag är över mig själv. Känslan att nå uppsatta mål är enormt tillfredsställande. Det var på det berömda håret, men målet var att se en 7a först och det är banne mig en 7a först.
 
 
24% av vägen till mål är avklarad och det känns helt fantastiskt. Är inne i ett sånt skönt flow nu med träningen. Har kört med vikter tre pass i rad nu och handen känns bättre än på många många månader. Eller händerna ska jag väl säga för jag känner inget i nån av dem. Kan inte riktigt beskriva känslan av att ta i stänger och hantlar utan att få ont, underbart! Enda smärtan nu är valkarna i händerna som är alldeles färska och gör så jäkla ont innan dem hårdnar till lite. Men den smärtan har jag så gärna för den lär snart gå över :)
Ligger på ungefär samma vikter som i våras så jag har inte tappat så mycket styrka i sommar när jag inte kunnat köra med vikter och det känns ju också väldigt bra.
 
Idag körde vi rygg och Damir får stå för dagens kommentar idag med "du har ju faktiskt lite knölar där bak också".
 
Imorn bitti tidigt tidigt så blir jag upphämtad för vår tjejresa till Polen. I augusti så var jag så himla låg och ledsen över min kropp och vikt och kände inte alls för den här resan. Men bestämde mig för att ta tag i saken och satte då målet att vara nere under 80kg när vi åker. Och här är jag. Haha, så jävla nöjd tjej just nu. Känner mig tillfreds med min kropp igen och har inte bråttom till nåt nytt delmål, utan nu tänker jag helt enkelt bara hålla koll att jag håller planen mot slutmålet som jag skrev om här http://ninakanflina.blogspot.se/2012/09/kunde-inte-halla-mig-borta-fran-vagen.html
 
Nu tar jag helg och ska bara njuta. Jag tar med mig träningskläder men det är mest för att "sällskapsträna" lite lätt.
 
Godnatt mina vänner!

 

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat !! Koppla nu av i helgen och NJUT av livet !!

    SvaraRadera
  2. Tack Annika. Jag kopplade bort träningen helt och hållet denna helg :))

    SvaraRadera