söndag 9 september 2012

Igår var det fest

Och vilken fest sen då! Vet inte exakt men typ 25 festsugna brudar möttes upp på kusinens mottagning, tillsammans klapprade vi till Papas Tapas för att avnjuta en enormt god middag. Efter några timmar klapprade vi mätta och belåtna tillbaka till mottagningen för att inta alkoholhaltiga drycker.
Vilket kanongäng hon hade fått ihop, alla tjejer var verkligen supertrevliga. Alla var på gott humör och det var verkligen en hellyckad kväll.

Vi gick ut på det nyöppnade stället här i stan. Det var nästan helt tomt när vi kom vid 23.30 och vi hann tänka att det skulle bli en flopp. Men efter en timma var det knökfullt med folk. Jag fattar inte riktigt det där med att gå ut vid halv ett när det stänger två?!? Då hinner man ju inte dansa knappt nåt alls ju :)
Men dansa det gjorde jag. Jag var helt slut i benen och ryggen när jag skulle hem. Kom knappt upp på cykeln heller, men det tror jag berodde mer på alkoholen än trötthet i kroppan, haha!
Men med en hamburgare i magen så trampade jag hemåt helnöjd med kvällen.

Idag har jag mått oförskämt bra faktiskt, iaf med tanke på hur mycket jag drack igår. Har bara tagit det lugnt hela dagen. Mamma och pappa bjöd hela familjen på grillunch och nu ikväll köpte vi kebab. Imorn börjar Damir jobba så då blir jag husmor här hemma igen. 

Självklart har jag vilat från gymmet idag, jag tränar aldrig bakis. Ser absolut ingen mening med det. Jag kör när jag kör och så vilar jag när jag vilar, nåt mitt emellan passar inte mig. Imorn åker jag och Emilija till Sthlm, så det blir vila då också. Men det betyder ju bara extra mycket krafter för träningen på tisdag.

Hoppas ni haft en lika trevlig helg som jag!





 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar