onsdag 12 september 2012

Och just det... Jag fick jobbet :))))

Men....
Jag tror jag måste tacka nej ändå :((
Vi ska träffas igen imorn och se om det kan funka med min mammaledighet och så. Men tyvärr som sagt, så tror jag inte vi kommer få ihop det. Hon sa nämligen på telefon att hon vill ha mig 2 dagar i veckan och om hon menar "dagar" så kan jag ju inte. Jag ska vara mammaledig året ut och sen tar Damir över i januari.
Men om hon menar dagar som i kvällar, helger och dagar hemifrån eller att ha med Emilja på jobbet så kommer det ju funka. Det återstår att se hur det blir. Imorn är det möte iaf och det känns väldigt kul att hon ville ha mig. Det ökar på självförtroendet lite till mitt fortsatte jobbsökande. 
Så håll nu tummarna för att det går bra imorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar