torsdag 6 september 2012

Anställningsintervju

Idag var jag på arbetsintervju för första gången på väldigt länge. Personalansvarig marknadsförare för ett relativt litet företag här i stan. Så håll tummarna att hon tyckte lika bra om mig som jag tyckte om henne :)


Ingen morgonpromenad idag heller, sanslöst vad illa alltså. Men det blev 50 min förbränning på gymmet iaf och sen åkte vi lilla familjen till Vilsta för att köra backintervaller. På vägen dit kom jag på att det är torsdag och det innebär löpning. Kan inte skjuta på det heller för imorn ska vi köra ben och då finns det inte en chans att jag orkar springa. Så medans Damir packade ut Emilija ur bilen och rullade mot backen så satte jag av ut i 2,5km-spåret direkt.
Jag tror nog jag hatar Vilstaspåren, första kilometern är ju uppåt, utan överdrift. Endomondoappen hann säga 1km innan det äntligen planade ut lite. Fast å andra sidan så är ju nästa 1,5km neråt och det är ju nice.

Efter rundan så körde jag 3 vändor upp och ner för backen och avslutade sen med lite magövningar i gräset med en jättegrinig Emilija. Förut satt hon snällt och tittade på oss när vi sprang, men nu när hon själv vill röra på sig så blir hon skitgrinig om hon får sitta i vagnen hela tiden.
Ska be om barnvakt nästa gång (så var beredd Tezzan).

Ikväll klämde vi ihop oss alla tre i badkaret. Översvämning delux! Men Emilja var glad iaf. Själv satt jag med kranen rätt in i ryggen. JÄTTEmysigt, hmm. Plus att jag fortfarande har stygnen kvar så jag satt med ena handen upp i luften för att inte blöta ner den. Men vad gör man inte för familjen?! :)

När Skrutt somnat så bänkade vi oss framför X-men. Väldigt bra rulle faktiskt. Stör mig som f-n på höften, kan det liksom inte bara vara slut på grejer med min kropp nu?

Just det, idag fick jag min efterlängtade sushi till lunch. Mumsfilibaba!

 
Emilija har lärt sig att pussas och nu gör hon det hela tiden :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar